Πέμπτη 11 Ιουνίου 2015

Memories !!!!!!!


7 σχόλια:

  1. σιγουρα το μεγαλο γεγονος τις Α.Ε καλαμωτης μπραβο σε ολους σας και ιδιαιτερα στον εμπνευστη αυτου του βιντεο παντως σα να μου φαινεται οτι εχει κοντη μνημη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τι εννοείς με το ''κοντη μνημη'' δεν καταλαβαινω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. γωνια φιλαθλου πηγαινε και ανατριχιαζεις μονο που διαβαζεις δεν χρειαζεται να δεις μικρε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν πιστευω οτι εχεις δει περισσότερα απ οτι εχω δει εγω απ αυτην την ομαδα ουτε πιστευω οτι εισαι μεγαλυτερος απο μενα για να με αποκαλεις μικρο. Οσο για τα κειμενα στην γωνια του φιλαθλου μαθε οτι τα περισσότερα τα εχω γραψει εγω. Οποτε μην σχολιαζεις αν δεν ξερεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ξερω μκρε μου και να εισαι σιγουρος οτι ειμαι μεγαλυτερος κακο για μενα βεβαια.οσο για κειμενα αν τα ειχες γραψει εσυ η memoriss θα πριν απο αυτες αλλες τεραστιες που μαλλον δεν θελεις να τις θυμασαι εχεις το λογω βεβαια για αυτο δεν κακιζω.αληθεια ανατριχιασες ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Άκου για να τελειώνουμε... Μεγαλύτερη στιγμή στην ιστορία αυτής της ομάδας θεωρώ ότι είναι το πρωτάθλημα που πήρε.. Δεν έχω κανένα λόγο να μην θέλω να θυμάμαι αυτές τις στιγμές γιατί πραγματικά είναι οι μεγαλύτερες. Σ αυτό το video όμως αποτυπώνετε μια άλλη μεγάλη στιγμή από κάποιο υλικό που είχα. Τίποτα περισσότερο τίποτα λιγότερο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πολλα δεν εζησες αλλα μαθε επιτελους να σεβεσαι τους αγωνες εκεινης της ομαδας εκεινων των παραγοντων[ησουν και εσυ] μν τα ισοπεδωνεις ολα θυμησε μας τα πιο ωραια αλλα πιο πολυ θυμησου εσυ να σαι καλα δεν σε ξαναενοχλω δεν σε ξαναταραζω

    ΑπάντησηΔιαγραφή